Bestilling

1. Du sender en bestilling til os via mail eller post.

Her skriver du hvilke produkter du ønsker, samt i hvilke farver og størrelser.
Brug evt. vores bestillingstabel:

Bestillingliste – PDF Bestillingliste – DOC

 

Herefter vedhæfter/vedlægger du filer/illustrationer af de tryk du/I ønsker trykt på tøjet.

Filer:

Vi modtager de fleste filer, fx: Adobe illustrator, PDF, Photoshop; JPEG, Tiff og Bitmap i højopløslighed. Hvis i kan undgå word-filer vil det være en meget god ide, da denne type filer ikke er særligt velegnede. Du er altid velkommen til at sende dine filer og få vores grafiker til at vurdere dem uden du på nogen måde forpligter dig.

Det er vigtigt, at du/I opgiver målene på hvor store trykkene på tøjet skal være!

Vores mail:

trojetryk@trojetryk.dk

Vores post adresse:

Trøjetryk.dk
Håbets Allé 4A, 2 tv,
2700 Brønshøj

2. Vi bekræfter derefter modtagelsen af din bestilling og sender et svar hvoraf den endelige pris for hele handelen fremgår.

 

3. Derefter overfører du beløbet for bestillingen til vores konto. Herefter starter vi på din bestilling og sender dig en bekræftelse på, at vi har registreret din betaling.

Vores konto oplysninger:
Pengeinstitut: Danske Bank
konto nr.: 4400483590
Registrerings nr.: 4400

4. Vi sender tøjet til dig hurtigst muligt og faktura på dit køb vedlægges tøjet.

Husk at vi først begynder på private bestillinger efter, at vi har modtaget beløbet for din/jeres handel!

Du vil så modtage dit/jeres tøj senest 14 arbejdsdage efter vi har registreret indbetalingen. Tager dog normalt kun 6-8 arbejdsdage.